Asociatia „GT Auto Club Sportiv”
Propunere de parteneriat
Asociatia „GT Auto Club Sportiv” vine in intampinarea satisfacerii nevoii oricarei companii de a-si promova numele sau brandul, cu urmatoarea propunere de parteneriat:
Pentru sezonul competitional 2011, va propunem colaborarea cu Asociatia „GT Auto Club Sportiv”, in vederea organizarii unui Campionat national de indemanare auto, sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv, format din 6 etape, care se vor desfasura atat in Bucuresti, cat si in tara.
Scurta prezentare a Asociatiei „GT Auto Club Sportiv”
Scopul Asociatiei „GT Auto Club Sportiv”, in acord cu dispozitiile O.G. nr.26/2000 cu privire la asociatii si fundatii este acela de a promova si sustine sportul automobilistic sub toate formele sale, prin initierea si derularea de programe care sa contribuie la afirmarea valorilor sportive.
Activitatea Asociatiei consta cu precadere in organizarea de concursuri de indemanare auto si cursuri de formare si perfectionare, in vederea cresterii potentialului valoric si competitiv al tinerelor talente.
In vederea realizarii scopului sau, Asociatia isi propune urmatoarele obiective:
- promovarea initiativelor in domeniul automobilistic sportiv, organizarea de manifestari sportive, dezbateri, sesiuni de comunicare, concursuri, spectacole organizate atat in tara, cat si in strainatate, avand ca scop punerea in valoare a talentelor sportive romanesti in domeniul automobilismului sportiv;
- motivarea participantilor la manifestarile sportive, concursuri, spectacole, prin acordarea de premii / burse pentru studii;
- promovarea spiritului de fair play atat in concursuri auto, cat si in circulatia de zi cu zi;
- colaborarea cu organizatiile neguvernamentale, institutiile guvernamentale si companiile care au obiective similare sau impartasesc obiectivele Asociatiei.
Asociatia „GT Auto Club Sportiv” este reprezentata de dl. Teodor Gheorghe, pilot de curse cu un bogat palmares sportiv. A debutat in anul 1981 la Campionatul national de indemanare, fiind prezent pe podium, dupa care, la scurt timp, au urmat numeroase titluri de campion national.
De asemenea, in Campionatul national de Viteza pe traseu montan si Viteza pe circuit, cu debut in anul 1982, a obtinut numeroase locuri pe podium si titluri de campion si vicecampion national, devenind ulterior si component al Lotului National de Automobilism.
Trasatura de familie, pasiunea pentru masini a fost mostenita de Horia, fiul d-lui Teodor Gheorghe, in varsta de 16 ani, care va participa la Campionatul national de indemanare din anul 2011 cu un Peugeot 207 RC (175 CP) – masina cu cea mai mare suprafata atribuita publicitatii.
Ce oferim?
Posibilitatea de a va evidentia prin promovarea numelui companiei si a produselor, astfel:
- prezentarea sponsorilor la deschiderea etapei de concurs, pe parcursul etapei, precum si la momentul decernarii premiilor si inmanarii trofeelor;
- spatiu de reclama pe toate masinile de concurs in zona de deasupra numerelor de participare, de pe cele doua portiere fata;
- spatiu rezervat in vederea afisarii de banere sau alte materiale publicitare in zona destinata desfasurarii etapelor de concurs;
- reclama pe 60% din suprafata unei masini de concurs, la alegerea sponsorului, restul spatiului fiind folosit de catre sponsorii secundari (conform regulamentului de participare) si de catre organizator;
- reclama pe echipament (casca, combinezon, tricou, sapca, etc), pe programul de desfasurare al fiecarui concurs, fly-ere sau alte materiale tiparite necesare promovarii evenimentului, precum si in mass-media, dupa caz;
- posibilitatea utilizarii marcii GT Auto Club Sportiv in scopul promovarii produselor si serviciilor sponsorului;
- punerea la dispozitia sponsorului a masinii de concurs la diferite manifestari (targuri, expozitii), in scopuri de reclama;
- posibilitatea ca reclamele sponsorului sa fie prezentate atat in presa scrisa, cat si in cadrul reportajelor, interviurilor sau materialelor filmate pentru emisiunile de specialitate;
- material video si foto cu ocazia evenimentului.
De ce sunt de preferat concursurile de indemanare?
- evenimentul reprezinta un spectacol in sine, cu multe elemente de dificultate (drift-uri, intoarceri cu frana de mana, slalom, parcari, mersul cu spatele, etc), cu participarea atat a pilotilor incepatori cat si a celor licentiati;
- evenimentul se adreseaza publicului larg, ca modalitate de petrecere a timpului liber si se desfasoara intr-o singura zona, putand fi urmarit cu usurinta de catre spectatori si telespectatori in cazul talevizarii evenimentului;
- reprezinta o alternativa legala pentru tinerii atrasi de concursurile ilegale de “liniute”;
- masinile de concurs pot fi atat de strada, cat si preparate pentru curse;
- pilotii incepatori au de invatat diverse elemente de dificultate ce le sunt de folos in circulatia de zi cu zi, iar o parte dintre acestia, in functie de capacitatile individuale si de natura aptitudinilor dovedite, pot fi selectati pentru alte genuri de automobilism sportiv (viteza, raliu, etc);
- este genul de automobilism sportiv in care performanta tine in primul rand de maiestria pilotului (echilibru, talent, etc) si in plan secundar de valoarea masinii de concurs;
- din punct de vedere financiar, investitiile aferente acestui gen de concursuri sunt mai mici, iar cheltuielile de intretinere mai reduse, comparativ cu cele de la raliuri sau concursurile de viteza.
De asemenea, in cadrul etapelor de campionat pot fi organizate de catre autoritatile locale in colaborare cu Politia Rutiera evenimente de promovare a sigurantei traficului in vederea reducerii numarului de incidente rutiere.
Avand convingerea ca aceasta propunere corespunde intereselor dvs, va asiguram de un parteneriat profitabil.
Asociatia „GT Auto Club Sportiv”
Teodor Gheorghe